Mortal Kombat 9 sparring sessions

Mortal Kombat 9 sparring sessions

Postby Santaclaus » November 7th, 2014, 2:27 pm

soooooo..... it turns out that its a bit hard to find opponents in MK9 definetly not impossible but its rare that you encounter a lot of people.

BUT I do find MK9 fun so far and I want to get used to that block button for MK10. so I anyone has MK9 on Steam (if you wanna buy it, the komplete edition is 20 bucks now but its on sale every now and then, I got it for 7 euro's) and feel like sparring a little bit, lets get these games going! because I suck and I will keep sucking if I dont get training :p

If you have or gonna get MK9 for steam, please put your steamname here in this topic ^_^
User avatar
Santaclaus
 
Joined: 22 Jul '12
Gamertag: CorridorsOfTime
PSN ID: CorridorsOfTime

Postby Angelus » November 7th, 2014, 3:18 pm

*checks my favorite forum..*

Image

People dropping other fighters for Mortal Kombat 9 ??
Image
User avatar
Angelus
 
Joined: 5 Jan '13
Location: Belgium
Gamertag: steam: Angeluso
PSN ID: Ralenzo

Postby Deviant » November 7th, 2014, 3:45 pm

Already got it for 360 so I probably not gonna get it for PC. I have Injustice for PC though.

Blockbutton :residentsleeper:
Image
User avatar
Deviant
 
Joined: 6 Jul '12

Postby Kabuki Jack » November 7th, 2014, 6:49 pm

I'd be down for this. Even if it's really clunky and poorly animated at times i still like it. My steam is Dr.Sin is in, pretty sure i already have you on my friends list. Let's hope the connection's not too horrible.
Image
User avatar
Kabuki Jack
Site Mod
 
Joined: 5 Jul '12
Location: Halloween Town
PSN ID: Jack-o-Lanter

Postby Santaclaus » November 8th, 2014, 2:28 am

Kabuki Jack wrote:I'd be down for this. Even if it's really clunky and poorly animated at times i still like it. My steam is Dr.Sin is in, pretty sure i already have you on my friends list. Let's hope the connection's not too horrible.

yeah cool shit mate :) lets get these games comming

so far connection seems pretty ok . you're in europe right?
User avatar
Santaclaus
 
Joined: 22 Jul '12
Gamertag: CorridorsOfTime
PSN ID: CorridorsOfTime

Postby BendTheSky » November 8th, 2014, 2:52 am

Yeah, I installed it yesterday. I'm down. So it's actually playable online.

I'll have to practice a little, tho. The last time I played was the day SFxT came out. :)
Let us dance!
User avatar
BendTheSky
 
Joined: 6 Nov '14
Gamertag: TimelessVisions
PSN ID: Kizuku-Kikai

Postby Helnova » November 8th, 2014, 5:14 am

your name rhymes with BendTheGuy :kappa:
Image

Now... we are free.
User avatar
Helnova
 
Joined: 6 Jul '12
Gamertag: FBV Helnova
PSN ID: Helnova

Postby rickie82 » November 8th, 2014, 7:26 am

Have it, havent really played it thou.
dosent seem like my kind of game really.
Image
User avatar
rickie82
 
Joined: 3 Jun '13
Location: Huskvarna
Gamertag: Unicorn Wizard

Postby BendTheSky » November 8th, 2014, 7:43 am

Helnova wrote:your name rhymes with BendTheGuy :kappa:


Your name sounds like bendovah. ^_^
Let us dance!
User avatar
BendTheSky
 
Joined: 6 Nov '14
Gamertag: TimelessVisions
PSN ID: Kizuku-Kikai

Postby Ralenzo » November 8th, 2014, 4:30 pm

rickie82 wrote:Have it, havent really played it thou.
dosent seem like my kind of game really.

Gift it to me ?! :hawk:
Image
~ Analyzing your defeat would be a waste of time. The truth is painfully simple: You lost because you aren't me ~
User avatar
Ralenzo
 
Joined: 5 Jan '13
Location: Antwerp
Gamertag: Ralenzo
PSN ID: Ralenzo

Next

Return to Mortal Kombat Series

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron